Sen Gelirsen Gönlüm Sevinç Olur - yaprak sayar

Sen Gelirsen Gönlüm Sevinç Olur - yaprak sayar

Bu tango 'hit' olacak
Murat Bardakçı'nın tanburu eşliğinde Yaprak Sayar söylüyor.


HABERTÜRK'te Tarihin Arka Odası programında bu hafta 1934 yılında Münir Nurettin Selçuk'un okuduğu, o günlerden sonra da hiç çalınmamış, bestekarı da bilinmeyen bir tango icra edildi.

Bardakçı "Sen Gelirsen Gönlüm Sevinç Olur" adlı eserden hareketle bir CD hazırlanması durumunda eserin "hit" olacağını söyledi.

İŞTE MURAT BARDAKÇI'NIN TANBURU, YAPRAK SAYAR'IN SESİYLE "SEN GELİRSEN GÖNLÜM SEVİNÇ OLUR"

5 Yorum Yap:

Unknown dedi ki...

çok güzel bir program yapıyorsunuz ve severek dinliyorum bu şarkı gerçekten çok ama çok güzel bu tür şarkıları bir araya toplayıp cd yaparsanız iyi olur diye düşünüyorum kolay gelsin ...

Adsız dedi ki...

Cuma akşamı yayınlanan programı zevkle seyrettim. Hem bilgilendim hem de musikiye doydum. Ruhuma çok iyi geldi bu tango eser! Murat Bardakçı'yı ve Yaprak Sayar'ı canı gönülden kutlar, başarılarının devamını dilerim. En kısa zamanda bir Cd çıkarırlarsa mutlu olurum.

Adsız dedi ki...

Çok teşekkürler bize bu eserleri dinleme olanağı sunduğunuz için.

Adsız dedi ki...

Yaprak Sayar'ın seslendirdiği "Sevdikçe Seni Ömrüm Artar Ey Yar" şarkısına ait videoyu siteye eklemenizi rica ediyorum. teşekkürler.

Adsız dedi ki...

Ben kocaeli'den Ersin AKDENİZ bir insanın bu tür şarkıları bu kadar güzel seslendirebileceğini düşünemezdim.Bir şarkı bukadar güzel okunur Yaprak SAYAR'ı dinlerken çok büyük keyif aldığımı birisiyle paylaşmam gerekliydi. İnanın çevremdeki tüm insanlara bugün sizi anlattım .Sizi dinleyebileceğimiz bir yer bir CD varsa bizi lütfen bilgilendirirmisiniz.

Yorum Gönder